ΧΑΝΙΑ FRAPORT !! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΕ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΜΑΣ !! ΑΝΙΚΑΝΗ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ !!


                                                                                                                                                                                      Χανιά | «Κηδεία με ξένα κόλλυβα» θέλει η Fraport για τα Αεροδρόμια





Χρήματα μέσω δανεισμού, εργατικό δυναμικό μέσω Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) επενδύσεις μέσω ΕΣΠΑ, πυρασφάλεια μέσω ελληνικού στρατού και καμία αστική ή ποινική ευθύνη για ό,τι συμβαίνει μέσα στα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια, επιδιώκει η Γερμανική Fraport, σύμφωνα με καταγγελίες της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ).

«Ανίκανη Fraport να μπει στα Αεροδρόμια»

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βασίλης Αλεβιζόπουλος βρέθηκε την Τρίτη στα Χανιά, καλεσμένος της «Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην εκποίηση του Αεροδρομίου Ι. Δασκαλογιάννης» και πραγματοποίησε από το πρωί, σειρά συναντήσεων στο Αεροδρόμιο και την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων

Σύμφωνα με τον κ. Αλεβιζόπουλο, η εταιρεία είναι ανέτοιμη αλλά και ανίκανη να λειτουργήσει τα 14 Αεροδρόμια. «Toν Νοέμβριο του 2016 που υποτίθεται ότι θα ήταν μέσα, δεν είχαν κάνει πρόσληψη ούτε ενός υπαλλήλου. Μέχρι σήμερα έχουν κάνει περίπου 160 προσλήψεις και λένε πως θα αναλάβουν τον Μάρτιο, με τρεις μήνες δηλαδή εκπαίδευση του προσωπικού. Αυτό δείχνει την επικινδυνότητα και προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το θέμα» ανέφερε και προσέθεσε: «Βάζω στοίχημα ότι μέσα στο 2017 δεν μπορεί να μπει, διότι δεν είναι έτοιμη (… ) Έχει κάνει ένα παιδομάζωμα από εταιρείες, ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με λειτουργία αεροδρομίου αλλά με επίγεια εξυπηρέτηση, ανειδίκευτων που δεν έχουν πιστοποιηθεί στην λειτουργία της πίστας.

                                                                                                                                                                                                                                                Ψάχνουν δάνεια

Ακόμη, ο κ. Αλεβιζόπουλος ανέφερε πως η εταιρεία αναζητά μέσω δανεισμού το 1,2 δισ. που έχει δεσμευτεί να καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο. «Πριν ένα μήνα ο οικονομικός διευθυντής της Fraport βγήκε και είπε «εμείς θέλουμε να δώσουμε τα χρήματα αλλά δεν μας δανείζουν οι ελληνικές τράπεζες». «Αυτό είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να ντρέπονται μόνο που το προτείνουν. Ας πάρουν από τις γερμανικές τράπεζες αν μπορούν. Αλλά δεν μπορούν γιατί έχουν 3,6 δις μέχρι το 2020 τραπεζικές υποχρεώσεις. Η ρευστότητα της εταιρείας αυτήν τη στιγμή δεν ξεπερνά τα 200 εκ. ευρώ διαθέσιμα για όλον τον όμιλο» τόνισε.

Ο ίδιος προχώρησε λέγοντας πως δεν είναι δυνατόν οι ελληνικές τράπεζες να ρισκάρουν ένα επενδυτικό πρόγραμμα 1,2 δισ. ευρώ, να το πλερώσουν με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. «Αυτός δεν λέγεται επενδυτής, αυτός λέγεται διαχειριστής και μάλιστα ένας διαχειριστής που μεταλλάσσεται σε απευθείας εργολάβο αφού μέσα στην σύμβαση υπάρχουν απευθείας αναθέσεις που παρακάμπτουν την διαδικασία των μειοδοτικών διαγωνισμών» σχολίασε.

Ακόμη όμως και τα χρήματα που θα δώσει, η εταιρεία πρόκειται να τα εισπράξει την επόμενη δεκαετία με τέσσερα νέα τέλη και «σπατόσημο». «Το ελληνικό δημόσιο επιδοτεί την επένδυση» τόνισε.

Επενδύσεις

Σε ό,τι αφορά την ρήτρα για επενδύσει, ο κ. Αλεβιζόπουλος υπενθύμισε πως «τα τελευταία έντεκα χρόνια σε αυτά τα αεροδρόμια έχει πέσει 1,2 δισ. ευρώ από κρατικά κονδύλια και ευρωπαϊκά προγράμματα. Η μοναδική επένδυση σε αυτήν τη σύμβαση είναι 330 εκ. ευρώ σε τέσσερα χρόνια που και αυτά θα κληθεί να τα πληρώσει ο επιβάτης.

Επίσης, αναφέρθηκε στο πως η εταιρεία επιχειρεί να καλύψει το κομμάτι της πυρασφάλειας μέσω συμφωνίας με τον ελληνικό στρατό, χωρίς να έχει καμία ευθύνη.

Ξανά στη δικαιοσύνη

Ακόμη, ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε σειρά μηνύσεων και προσφυγών κατά της Fraport, του διοικητή της ΥΠΑ, αλλά και του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Ειδικότερα, όπως είπε, πρώτον, θα υποβληθεί μήνυση για απάτη εναντίον της Fraport και όλων των εμπλεκόμενων σε αυτήν την φάση στην Εισαγγελία Αθηνών.

Δεύτερον, θα υποβληθεί αναφορά στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για αρνησιδικία του Συμβουλίου της Επικρατείας επειδή αρνήθηκε να συζητήσει το θέμα, ζητώντας επαναφορά του θέματος.

Τρίτον, θα υποβληθεί αναφορά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (καθώς αυτήν την στιγμή είναι σε εξέλιξη έργα άνω των 350 εκ. ευρώ)και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού επειδή στήνεται μονοπώλιο από την πλευρά της Γερμανίας

Ακόμη, θα υποβληθεί μήνυση για παράβαση καθήκοντος για σοβαρά ζητήματα παρεμπόδισης στον Διοικητή της ΥΠΑ για υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού με τη Fraport.

Δεν έχει τελειώσει η υπόθεση

«Η καθυστέρηση των Γερμανών γίνεται με δική τους ευθύνη και μπορεί να φέρει και την αναστολή του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας» είπε, τέλος ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας. «Θα συνεχίσουμε να δίνουμε αυτόν τον αγώνα» τόνισε και κάλεσε τους Έλληνες πολίτες να κατανοήσουν πως δεν έρχεται επένδυση, δεν έρχονται χρήματα ούτε ανοίγουν θέσεις εργασίας».

zarpanews.gr