!! ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΙ Η ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ !!


dsc00241
Η Κισαμίτισσα Κατερίνα Πασαλάρη βρέθηκε στην Κίσσαμο αυτές τις ημέρες καλεσμένη του Δήμου Κισσάμου, ώστε να δώσει το «παρών» και στην εκδήλωση «Νύχτα των Ευχών» η οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκε λόγω κακοκαιρίας.
Η Κατερίνα Πασαλάρη, η οποία παρεπιπτόντως έχει κάνει μουσικές σπουδές στο πιάνο και στο αρμόνιο, παραχώρησε συνέντευξη στο Γραφείο Επικοινωνίας του Δήμου Κισσάμου, όπου μίλησε για την επιτυχία της να κατακτήσει τον τίτλο της Miss Κρήτη 2016 (στις αρχές Δεκεμβρίου), αλλά και για τα περαιτέρω σχέδιά της.dsc00238
Πώς νιώθεις που επέστρεψες στην Κίσαμο, για αυτές τις ημέρες των Χριστουγέννων, καλεσμένη μάλιστα του Δήμου Κισσάμου για να δώσεις το «παρών» στις εορταστικές εκδηλώσεις που γίνονται εδώ;
Νιώθω πάρα πολύ ωραία. Μ’αρέσει που λαμβάνω αυτή την αγάπη από τον κόσμο που με στήριξε και με στηρίζει. Για μένα είναι ένα πολύ ωραίο συναίσθημα που έρχομαι εδώ στην Κίσαμο. Εννοείται ότι τόσα χρόνια δεν έχω ξεχάσει την Κίσαμο. Προσπαθώ και έρχομαι τουλάχιστον τις γιορτές, γιατί ξέρετε είναι λίγο δύσκολο. Νιώθω πάρα πολύ ωραία, πάντοτε, όταν επιστρέφω εδώ. Ευχαριστώ το Δήμο Κισσάμου που μου έδωσε πάλι την ευκαιρία να έρθω.
Καταρχάς και σε ότι αφορά το διαγωνισμό που συμμετείχες και εν τέλει, κέρδισες, πώς πήρες την απόφαση να συμμετάσχεις σε αυτόν;
Παρακολουθούσα από παλιά τέτοιους διαγωνισμούς και ένιωσα ότι, τη συγκεκριμένη στιγμή, ήταν μια ευκαιρία να λάβω μέρος. Ήθελα να μπω στο χώρο της ομορφιάς.dsc00242
Περίμενες να φτάσεις σε αυτή την επιτυχία;
Το ήθελα περισσότερο γιατί όλες οι κοπέλες πηγαίνουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς και πιστεύουν ότι θα κερδίσουν. Να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα, αλλά το ήθελα πολύ.
Σε ότι αφορά το κομμάτι του «μόντελιγκ», έως πού έχεις σκοπό να φτάσεις;
Σίγουρα έχω σκοπό να συμμετάσχω σε διάφορους διαγωνισμούς. Θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να φτάσω ακόμα πιο ψηλά. Ακόμα δεν υπάρχουν προτάσεις για άλλους διαγωνισμούς, αλλά είναι νωρίς ακόμα.%ce%bc%ce%b5-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%bf-%ce%ba%ce%b9%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%bf%cf%85
Πόσο πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει αυτή η επιτυχία;
Νομίζω ότι θα μου ανοίξει επαγγελματικές «πόρτες». Εξάλλου, οι σπουδές μου έχουν να κάνουν με το χώρο της ομορφιάς. οπότε θεωρώ ότι θα με βοηθήσει η επιτυχία αυτή.
Κλείνοντας, ποιους θες να ευχαριστήσεις;
Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου ήταν και είναι δίπλα μου. Επίσης, με στήριξαν άνθρωποι που δεν τους ήξερα ή δεν το περίμενα και τους ευχαριστώ πολύ!