!! ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΦΗ !!

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ αναμένεται σήμερα στο Ηράκλειο και



Ο 26χρονος μέσος, ο οποίος έχει ήδη υπογράψει στον ΟΦΗ μέχρι το καλοκαίρι, αναμένεται να ξεκινήσει προπονήσεις με την κρητική ομάδα, με την οποία θα έχει δικαίωμα συμμετοχής σε επίσημο παιχνίδι από την 1/1/2017.
Θυμίζουμε ότι πριν λίγες ημέρες ο μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, Στέλιος Βραδέλης είχε αναφερθεί με δηλώσεις του στο Cretalive και για τον Παύλο Μητρόοπυλο και την μεταγραφή του στον ΟΦΗ:
«Ο Παύλος έχει πείσμα, του αρέσει να νικάει, του ταιριάζει ο ΟΦΗ και παρ ότι είχε προτάσεις από ομάδες της Superleague, πάντα γούσταρε να έρθει στον ΟΦΗ. Είχε προτάσεις με καλύτερα χρήματα, να είστε βέβαιοι.»
Ο πρώην παίκτης του Πανιωνίου, της ΑΕΚ και του Παναιτωλικού, ολοκλήρωσε πριν από λίγες ημέρες τις υποχρεώσεις του με την Σουηδική «Ακρόπολις» και στις πρώτες του δηλώσεις την Δευτέρα (5/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, εξέφρασε την προσμονή του να φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ.
Όπως είπε «είναι ένα φλέρτ με τον ΟΦΗ που κρατάει 4-5 χρόνια και για διάφορους λόγους δεν έγινε νωρίτερα. Εγινε τώρα και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Ανυπομονώ να φορέσω τη φανέλα του ΟΦΗ».
Για την αγωνιστική κατάσταση που βρίσκεται ο Παύλος Μητρόπουλος, ανέφερε ότι «είμαι καλά. Δεν έχω ξεκουραστεί καθ’ όλου τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά αυτό που με νοιάζει είναι η νέα μου ομάδα. Εχω έρθει σε μια μεγάλη ομάδα και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να την βοηθήσω να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ. Η ομάδα διάκριση θα είναι και ατομική διάκριση» ανέφερε ο Παύλος Μητρόπουλος».
Τον 26χρονο μέσο υποδέχθηκαν τη Δευτέρα το πρωί στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου, για λογαριασμό του ΟΦΗ ο Γενικός Διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Δημήτρης Αποστολάκης, ο υπεύθυνος Τύπου και επικοινωνίας της ΠΑΕ Γιώργος Κορτσιδάκης και ο  Νίκος Ανδρεαδάκης εκ μέρους των δημοσίων σχέσεων της ομάδας.