Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Η οριακή κατάσταση στο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» φέρνει ξανά τον Μ. Χρυσοχοΐδη στο Ηράκλειο

Την ώρα που οι εξελίξεις γύρω από το αεροδρόμιο Καστελίου είναι θετικές, με την διακήρυξη για την διενέργεια του διεθνούς Διαγωνισμού να έχει σταλεί προς δημοσίευση στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» μπαίνει σε διαδικασία αναμόρφωσης, με σκοπό να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες του τουρισμού. Η κατάσταση εξάλλου στον διεθνή αερολιμένα Ηρακλείου είναι ήδη οριακή! Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα διέρρεαν από κύκλους τουριστικών επιχειρηματιών, αν δεν είχε συμβεί η εμφύλια σύγκρουση στην Ουκρανία, τότε το «κύμα» επισκεπτών που θα προερχόταν απ' την χώρα της Ανατολικής Ευρώπης ενδεχομένως να δημιουργούσε. έμφραγμα στο «Ν. Καζαντζάκης»! Και αυτό διότι, παραμένει άγνωστο αν το αεροδρόμιο Ηρακλείου μπορούσε και μπορεί να ανταποκριθεί στην έλευση μεγάλων τουριστικών ρευμάτων.


Στο Ηράκλειο ο Χρυσοχοΐδης


Το θέμα της λειτουργίας του διεθνούς αερολιμένα Ηρακλείου θα τεθεί αύριο το πρωί (10:30) στη σύσκεψη που έχει συγκαλέσει στο «Ν. Καζαντζάκης» ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Είναι η δεύτερη επίσκεψη που πραγματοποιεί ο κ. Χρυσοχοΐδης στο Ηράκλειο, σε διάστημα λίγων μόλις ημερών. Και έχει σαφώς αρκετό ενδιαφέρον, καθώς οι εξελίξεις γύρω απ' το αεροδρόμιο Καστελίου θα βρουν τον αρμόδιο υπουργό επί. κρητικού εδάφους.


Η δημοπράτηση του σημαντικού αυτού έργου είναι αναγκαία, καθόσον το υφιστάμενο σήμερα αεροδρόμιο στην περιοχή της Ν. Αλικαρνασσού δεν μπορεί να δώσει λύση στην αποφόρτιση της πόλης του Ηρακλείου από τις υφιστάμενες πιέσεις επί του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, λόγω του αυξημένου μεταφορικού φορτίου του αεροδρομίου.


Επιπλέον, το υφιστάμενο αεροδρόμιο Ηρακλείου δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις σημερινές και κατά μείζονα λόγο τις μελλοντικές απαιτήσεις σε κινήσεις επιβατών.


Παράλληλα όμως, η κατασκευή του αεροδρομίο στο Καστέλι θα προσφέρει σημαντικά οφέλη, εξαιτίας της προσέλκυσης τουριστών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Κρήτης, λόγω της δυνατότητας χρησιμοποίησης του διαδρόμου προσαπογειώσεων με ασφάλεια από πολύ μεγαλύτερο αριθμό αεροσκαφών.